Sunday, January 2, 2011

මැණිකෙ මම ආයෙ ගෙදර එනවා

මැණිකෙ මම ආයෙ ගෙදර එනවා
මට හරි කේන්ති යනවා
මැණිකෙ මම ආයෙ ගෙදර එනවා
මට හරි කේන්ති යනවා

කොච්චර ආදරෙ කෙරුවත් මා ගැන 'අවිස්වාස වෙනවා
ඉවසල ඉවසල අන්තිමේදි මට 'හරි කේනති යනවා
ගහන්න බනින්න හිතට දුකයි මට 'හරි කේන්ති යනවා
මින් පසු එන්නෑ කියල ගියත් මම 'ආයෙ ගෙදර එනවා

වීලා බෙහොම දුක් වීලා 'ඈ අඩාවි කදුලු පෙරාලා
හැමදාමත් මෙහෙම සිතාලා 'කොහොම ඉන්නද මම ඉවසාලා
මම යනවා යන්න ඈ දාලා 'මගෙ ඉවසුම මට නැතිවීලා
ඈ ඇවිදින් මාව සොයාලා 'එක්කං යයි අඩාවැලපීලා

රෝස මලක් වගේ ඇගෙ මූනේ 'පින්බර පෙනුමයි මට ඕනේ
තව ලස්සන මල් හමුවන්නේ 'රෝස මලයි මගේ හිත ගන්නේ
වෙන මලක් සොයා මම යන්නෑ 'මේ මල වෙන කාටත් දෙන්නෑ
විපතක් කිසි දවසක වෙන්නෑ 'මගෙ ආදරෙ ඈ හදුනන් නෑ

M.S.Fernando

ගා ගන්නෙ නැතිව බා ගන්න
http://www.anangaya.com/rythem/sinhala_mp3/songs/sinhala_MP3/MS_Fernando/MS%20-%20Obata%20Thiyana%20Adare.zip

No comments:

Post a Comment

කියන්න කියන දෙයක් ඇයිද ඉන්නෙ තාම බලා