Tuesday, March 15, 2011

මං බදින්නෙ නෑ

මං බදින්නෙ නෑ ,දුක් විදින්න බෑ
වද කෙරුවත් ,හෙට මැරුනත් ,මං බදින්නෙ නෑ
සත්තයි
මැරෙමි මම නොකා ,ඔය කෙල්ලො නං එපා
සිටන් බාලෙ ,රැක්ක සීලෙ අත්හරින්නෙ නෑ

දැන් කාලේ කෙල්ලන් හට කෙරුවට ආලේ
විස්වාසය බැහැ තබන්න කොහෙත්ම රාලේ
නුබ මගෙ පණ මැරෙනව මම ඔබ නැති කාලේ
ඔහොම කියන අය හපන්නෙ තමන්ම....

මුලින් හොදට පණ දෙන්නයි කතා කරන්නේ
යටින් තවත් කෙනෙක් ගැනයි හිතේ තියෙන්නේ
මම උබටයි නුබ මෙමටයි මුලදි කියන්නේ
බොරු නරකයි රවටන්නට ඇයිද ලැබෙන්නෙ

මං බදින්නෙ නෑ දුක් විදින්න බෑ//

මෙලොව සැපත ඔබ නැති නමි කුමට රත්තරං
පොරොන්දු වෙමි ඔබ තනිකර නොයන්නට ඉතිං
ඔබ මැරුනොත් මමත් මැරෙමි කියයිදො සිතින්
මේව අසා කෙල්ලො කොල්ලො වෙනව අතරමං

බැදපු අලුත බොහොම හොදට කතා කරනවා
කල් යනකොට ඇත් හොද නොහොදට පෙරලෙනවා
නැති දේවල් ඇති කරමින් සැක උපදනවා
අන්තිමේදි උසාවි වල පෙනී සිටිනවා

මං බදින්නෙ නෑ දුක් විදින්න බෑ//


Maxwell Mendis

No comments:

Post a Comment

කියන්න කියන දෙයක් ඇයිද ඉන්නෙ තාම බලා