Wednesday, March 16, 2011

සිරියාවි නුබව මම කෝච්චියෙන්



සිරියාවි නුබව මම කෝච්චියෙන් කොලඹ එක්ක යනවා
තේ ඉස්ටෝරුවෙ අපෙ නිවාඩුවක් ලැබුන හැටියෙ එනවා
උබ එව්ව ලිවුම මගෙ පෙට්ටගමේ තවම හිනාවෙනවා
අර කොට්ට උරේ මම ඉබ ඉබ තාමත් සුවසේ නිදියනවා

හෝ ගාන පොකුණ ගාවට මම උබෙ අත අල්ලාගෙන යනාවා
සුදු වැල්ල සිබින කිරි පෙනපිඩු ඇවිදින් ඔන්න හාදු දෙනවා
රජ ගෙදර ලගට නුබ එක්ක ගිහින් හැමදේම කියා දෙනවා
අපි ට්‍රෑම් කාර්වල නැගලා සතොසින් කොලඹ වටේ යනවා

එහෙ ගෝල්ෆේස් එකෙ උබ දන්නේ නෑ අස්සපැටව් යනවා
ඒව දැකල මගෙ සිරියාවියෙ උබ තවත් තුරුලු වෙනවා
සුදුමහත්තැන්ල හිට උබෙ රුව දැකලා හොරෙන් හිනාවෙනවා
මේ අප්පුව ඒවා දැක දැක සතුටින් ආඩම්බර වෙනවා

සිරියාවි නුබව මම කෝච්චියෙන් කොලඹ එක්ක යනවා
තේ ඉස්ටෝරුවෙ අපෙ නිවාඩුවක් ලැබුන හැටියෙ එනවා
උබ නාඩ ඉදින් මගෙ රත්තරනේ මම එන පෝයට එනවා
මේ කුප්පි ලාම්පුවෙ තෙල්ටික ඉවරයි දැන් මම නවතිනවා

Rodney Warnakula
http://www.youtube.com/watch?v=29e_cEK7iok

No comments:

Post a Comment

කියන්න කියන දෙයක් ඇයිද ඉන්නෙ තාම බලා