Monday, January 3, 2011

කැන්ඩි ලමිස්සී



යු ආ සි ලෙවර් ජස්ට් සේ ෆන්
im not ලපටි බෝයි දැන්
යන්නකො මාව දාල කැන්ඩි ලමිස්සී
බැදගෙන නුවර පලාතෙන්
ඉන්නකො එහෙට වෙලා දැන්
මට මෙහෙ ඉන්නව මගෙ කොළඔ ලමිස්සී

ස්වීට් මේරි ,නිව් බාරී
කලම්බො කෙල්ල මගේ හරි හැඩකාරී
සක්විති රජා වගේ දැන් , ඉන්නව මම සන්තෝසෙන්
අනෙ මට සමාවෙන්න කැන්ඩි ලමිස්සී

your my sure නැති හස්බන්
im not a මෝඩ කෙල්ල දැන්
හිතුවද එලවගන්න කරල හදිස්සී
පැටලිල පබගාලක දැන් ,දොඩවනවද පුරසාරම්
තමුසෙගෙ කොළඔ කෙල්ල නම් හරි පිස්සී

මම ස්පෝටී ...හුරුබුහුටී ...
කවදත් කැන්ඩි කෙල්ලො උනෙ නෑ නෝටී
කුමාරිහාමී වගේ දැන්
වලව්වෙ නම්බුව රකිමින්
සිංහල කමට හැදුනෙ කැන්ඩි ලමිස්සී

i am not elvis presley නෙවේනේ මම bob marley
මොකටද කැන්ඩි මිසී පුරාණ ස්ටෝරී
නෝ ඒන්ජල් ජෝන් ඉන්ද හෙල්
ඔයා මෙහෙ හිටියොතින් trouble
දෙන්නම් නුවර යන්න බස් එකෙ කාසී

ස්වීට් මේරි , නිව් බාරී
කලම්බො කෙල්ල මගේ හරි හැඩකාරී
සක්විති රජා වගේ දැන් ,ඉන්නව මම සන්තෝසෙන්
අනෙ මට සමාවෙන්න කැන්ඩි ලමිස්සී

you are anඇටසැකිල්ල
මම තව ලස්සන කෙල්ල
තමුසෙට ගැලපෙනවද කොළඔ ලමිස්සී
"හැව් එවර් හර්ට් චිකන් ටෝක්"
නොදන්න අයට මේව ‍ෂෝක්
ඔව් අපි හැපිල බලමු කාටද වාසී

මම ස්පෝටී ... හුරුබුහුටී ...
කවදත් කැන්ඩි කෙල්ලො උනෙ නෑ නෝටී
කුමාරිහාමී වගේ දැන්
වලව්වෙ නම්බුව රකිමින්
සිංහල කමට හැදුනෙ කැන්ඩි ලමිස්සී

අනෙ මට සමාවෙන්න කැන්ඩි ලමිස්සී
සිංහල කමට හැදුනෙ කැන්ඩි ලමිස්සී
අනෙ මට සමාවෙන්න කැන්ඩි ලමිස්සී

Desmond de Silva

ගා ගන්නෙ නැතිව බා ගන්න
http://www.box.net/shared/69rn5lj4kl


No comments:

Post a Comment

කියන්න කියන දෙයක් ඇයිද ඉන්නෙ තාම බලා