Friday, November 1, 2013

මංගල මල්දම පතා හිඳිම් මම පතමී මම

මංගල මල්දම පතා හිඳිම් මම පතමී මම 
මට නොවෙද ලඳේ වත මනකල් උකුළු මුකුළු පෙම
මුකුළු පෙම....
මංගල මල්දම පතා හිඳිම් මම පතමී මම 
මට නොවෙද ලඳේ නෙත නිලුපුල් සලිත ලලිත පෙම 
ලලිත පෙම ....

කිරිසාගරයෙන් කිඳුරු ලියන් ආවා 
මට පෙම් මුතුලැල් පළඳනවැයි කිව්වා
සුර ළඳුන් වනේ දේව ළඳුන් ආවා 
මට මල් සරගේ දුන්න අරන් ආවා

කිඳුරු ලතාවිය 
දිව්ය කුමාරිය 
මට කුමට ලදේ නැත්නම් 
ඔය දේහ සුරූපය

සද්දන්ත කුලේ ඇතා පිටින් එන්නම් 
රන්පාවඩ මත කැන්දාගෙන යන්නම් 
රන් මිරිවැඩි රන් කසී සලුත් දෙන්නම් 
ගාන්ධාරයෙන් විලවුන් ගෙන එන්නම්

පොකුරු හිනාවයි 
දෑස ඉනාවයි 
වත සුවඳ කොකුම් 
බිඟු රොන් 
හද ගීත ලතාවයි

මංගල මල්දම පතා හිඳිම් මම පතමී මම 
මට නොවෙද ලඳේ වත මනකල් උකුළු මුකුළු පෙම
මුකුළු පෙම...
මංගල මල්දම පතා හිඳිම් මම පතමී මම 
මට නොවෙද ලඳේ නෙත නිලුපුල් සලිත ලලිත පෙම 
ලලිත පෙම ....

මුකුළු පෙම
ලලිත පෙම //  

Victor Rathnayake / Sisira Senaratne


No comments:

Post a Comment

කියන්න කියන දෙයක් ඇයිද ඉන්නෙ තාම බලා